måndag 24 juni 2013

Hela familjen skrutt

Jag förstår verkligen inte hur fotografer får till sådana där perfekta bilder där alla valparna tittar åt samma håll. Detta var sista gruppfotot jag tog på samtliga valpar innan de hittade sina nya hem. Och se hur bra det gick, å en slank han dit o en slank han dit och en slank han ner i diket. 



Å andra sidan kanske det just är så här de bör bli representerade, eftersom de är lite förvirrade och helt hysteriska ibland.

Gruppfotot är i vilket fall
Röd tröja - Cassie
Bakre rad - Vira, Prins Yoda, Prins Flash fine fingal
Främre rad - Prixi, Prins fajsti, Prins Asslan, Mälli

Alla hundar har dock inte kvar sina födselnamn men vad gör det, huvudsaken är att alla har det bra. Nu ska det dock bli spännande och se ifall vi kommer ha någon återträff någon gång och då se hur alla har utvecklats. Kanske lite töntigt men det är faktiskt en av de saker jag ser fram mot när jag skaffar hund, att umgås med andra som har lika dana stollar och jämföra erfarenheter och minnen.

2 kommentarer:

  1. Det begriper jag inte heller, kanske är lättare inomhus om man är en nakenfis?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja mattan suger liksom upp allt, inget klafs på tassarna =)

      Radera