lördag 30 mars 2013

Att äta med korgen på!

Alltså det här med att vara skadad det är liksom inte min grej, även om det är det, eftersom jag ofta klantar mig. Det jag vill säga är att jag vill kunna ta en smörgås lite då och då, på bordet och det brukar fungera relativt bra. Som ni kanske förstår har jag inte något emot ett mellan mål eller fem eller kanske etthundrafem =)
Det mest irriterande med munkorgen är att inte kunna hoppa upp på bänken och ta vad man vill ha.

Nu var det ju så att matte hade ställt fram en skål med blötfoder på spishyllan. Åhhh! vad det luktade gott i nosen och jag skulle ju bara provsmaka lite. Nog för att det går att äta torrisar med munkorg på och att dricka vatten men vet ni vad som händer med blötfoder?

Det fastnar i gallret!

Som tur var kom matte precis och snäste åt mig att inte försöka äta blötmaten på spisen. Då passade jag på att torka av mig på hennes fina tröja och byxa så länge, för usch va grejjer det satt fast. Dessutom tyckte jag att hon blev mycket finare nu med lite mönster på kläderna och det luktade desto godare om dem. Inte sådant där äpple-tjafs som hon häller i tvättmaskinen, utan mer lamm och kyckling.... mmmm... Tänkt att de inte gör tvättmedel med det i, underliga människor.

 Matte hälsar förresten till er alla som har tänk skaffa hund, att tvättkorgen blir aldrig tom med en hund i ett hushåll. 
Vad hon nu menar med det. Chill out// Erik


ps: tassen mår bra nu, så nu är det fritt fram igen :ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar