fredag 17 maj 2013

Hundrastgården

En av de bästa sakerna som finns är väl att bli inbjuden till en hundträff med människor man redan känner och hundar som fungerar? Men när jag varit i hundrastgården någon timme satte jag mig ner och funderade över dagens roligaste händelser som jag inte ville glömma.

Först var det ju det där hålet, jag kommer inte ihåg vem det var som hittade det men plötsligt så fanns det bara där. Så himla konstigt! Ett hål liksom (höger bild). Efter en stund bestämde vi oss alla för att gräva lite i det och hej vad det gick undan, sedan kom dumma matte och pillade igen hålet och då fanns det inte mer. Gud vad taskigt, ska komma ihåg att ge igen för det någon annan dag.


Vad hände mer? Naturligtvis en massa spring! Ängeln själv kanske jag inte alltid är men inga större missöden hände och matte och gruppen lovade att vi skulle göra om detta en gång till. Ja vist, tjena - förra gången dessa människor samlades i just denna rasthage var 3 år sedan... "så kontinuerligt". Nä det vet de nog inte vad igen och ofta är, men jag hoppas att det blir inom snar framtid i alla fall.





Chill out // Erik


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar