lördag 12 oktober 2013

Kamerans betydelse

Ja det är väl bara att inse att kameran inte kommer att dyka upp helt magiskt. Är det då inte typiskt att man varken hittar sladdar till mobilen eller sin kamera, antagligen ligger båda nerpackade under 50 kilo annan bråte som man definitivt inte har lust att lyfta på.
O- ja, kanske vissa säger, men du, det går ju att koppla ur sladden på laddaren o föra över filer till datorn. Men jag har någon dum budgetvariant som inte är kapabel till detta, vilken tur att man kan låna av grannen i rummet bredvid =). Praktisk med närboende då slipper man att köpa eller hitta sina saker, hitta kanske är en fördel men att köpa är väl en nackdel.

Nu väl inne i telefonen (sammankopplat dem) är det ju tur att de är så enkelt uppbyggt så att till o med jag som har tummen mitt i handen får ihop det hela. Jag har i vilket fall som helst kommit fram till att en bild säger mer än tusen ord i bloggsammanhang =). Hur ful den än må vara.

Nu ska jag ut i höstvädret och njuta av solen lite, sista solbrännan för i år?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar